Grote namen tijdens EFR Business Week 2016: 'Pave your Way'

Tijdens de EFR-Business Week 'Pave your Way' van 30 maart tot en met 8 april 2016 worden studenten geïnspireerd door verfrissende sprekers en vele activiteiten. Op het openingscongres de World of Business 30 maart zullen Sigrid Kaag (Verenigde Naties Coördinator voor Libanon), Tom Middendorp (Commandant der Strijdkrachten) en Adrian Hayes (recordbrekende avonturier, spreker en business coach) spreken. De EFR Business Week is één van de grootste congressen in Europa dat wordt georganiseerd door studenten.

De EFR Business Week biedt verschillende evenementen en congressen. Zo bezoeken studenten het hoofdkantoor van Google in Dublin tijdens de Business Week on Location. Tijdens het Conference Platform kunnen de studenten kunnen in gesprek met onder andere Harald Swinkels (CEO De Nederlandse Energie Maatschappij), Niek Dijkman (directeur/eigenaar SDF en Nexus), Paul Smiths (CFO Port of Rotterdam), Tex Gunning (CEO TNT Express) en Vincent Karremans (Oprichter Magnet.me). Verder kunnen de studenten in contact komen met start-ups tijdens de Start-up Day op 6 april in de Rotterdam Science Tower.

Klik hier voor meer informatie over de EFR Business Week 2016.