Heeft zo’n Giro 555-actie eigenlijk wel zin?

Onlangs startte Giro 555 een nationale actie om geld op te halen om ebola te bestrijden. Kellie Liket, onderzoekster aan Erasmus School of Economics, geeft haar mening over het geven aan een dergelijke Giro 555-actie in Trouw, d.d. 29 november 2014.

‘De geldbedragen die we met Giro 555 ophalen kunnen over het algemeen effectiever worden ingezet voor structurele hulp.’ Aldus Liket.

Zie hieronder het gehele artikel in Trouw, d.d. 29 november 2014.

Op vrijdag 11 april 2014 verdedigde dr. Kellie Liket met succes haar proefschrift met de titel: ‘Waarom ‘goed’ doen, niet goed genoeg is. Essays over maatschappelijke impact meting’ aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het PhD-onderzoek van Kellie Liket is gepubliceerd binnen de ERIM PhD series. ERIM is het gemeenschappelijke onderzoeksinstituut van Rotterdam School of Management (RSM) en Erasmus School of Economics (ESE). Dr. Liket vervolgt haar onderzoek bij de Erasmus School for Accounting & Assurance (ESAA). Meer informatie over haar onderzoek is te vinden op www.impactmeten.nl.