I WILL Award 2016

Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM) is met haar ‘I WILL’ beweging voor de derde keer op zoek naar ideeën die wilskracht, ambitie en gedrevenheid verenigen in het tot stand brengen van veranderingen. Het beste idee kan maximaal 15.000 euro winnen in de I WILL Award competitie. ​

De wedstrijd staat open voor iedereen die van dichtbij of verderaf bij RSM betrokken is. Dat zijn dus niet alleen studenten, werknemers, docenten en alumni, maar iedereen die op een andere manier een bijdrage levert aan de activiteiten van RSM.

Ideeën kunnen gebaseerd zijn op academische, zakelijke, sportieve of publieke producten of diensten. De jury zal het geldbedrag toekennen aan de persoon of het team met het beste idee dat getuigt van wilskracht, dat het potentieel heeft de rest van de wereld te inspireren en dat een tastbare maatschappelijke impact kan hebben.

De deadline voor inschrijvingen is 15 januari 2016. De indieners van de beste ideeën strijden tegen elkaar tijdens het I WILL Get in the Ring Event op 3 maart 2016. Meer informatie is te vinden op www.rsm.nl/iwill-award.

Voor nadere informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met Marianne Schouten, Media & Public Relations Manager voor RSM op +31 10 408 2877 of per e-mail op mschouten@rsm.nl.