Jurriaan de Reu in dienst als hoofd Marketing, Communicatie en Internationalisering

Jurriaan de Reu in dienst als hoofd Marketing, Communicatie

Per 1 september 2017 is Jurriaan de Reu in dienst getreden als hoofd Marketing, Communicatie en Internationalisering van Erasmus School of Economics. In deze functie (die onderdeel uit maakt van het Onderwijs Service Center) is De Reu zowel intern als extern sparringpartner op zowel strategisch als tactisch niveau voor de beleidsmakers in de faculteit en universiteit. Hij geeft leiding aan het bestaande team van professionals op het gebied van communicatie, (internationale) marketing, events en alumni.

Jurriaan de Reu (1979) heeft tien jaar ervaring in het adviseren van organisaties bij verschillende marketingvraagstukken, van PR tot digitale marketing. Tot voor kort was De Reu werkzaam bij LEWIS Pulse Benelux en verantwoordelijk voor de (digitale) marketingdivisie.