Koninklijke onderscheiding voor Martin Hoogendoorn

Op woensdag 25 juni 2014 is Martin Hoogendoorn, hoogleraar Externe Verslaggeving aan Erasmus School of Economics en partner vaktechniek bij EY, benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

Burgemeester Frank Koen van Capelle aan den IJssel reikte namens Zijne Majesteit de Koning de onderscheiding uit aan Hoogendoorn tijdens een receptie aan boord van de S.S. Rotterdam.

Martin Hoogendoorn ontvangt deze onderscheiding voor zijn verdiensten als accountant bij EY en als hoogleraar bij Erasmus School of Economics. Daarnaast is hij raadsadviseur op het gebied van het jaarrekeningrecht voor het Ministerie van Veiligheid en Justitie en onder andere actief voor de Ondernemingskamer van het Gerechtshof Amsterdam.