Liesbeth Noordegraaf over het langzame herstel van de Duitse economie

Liesbeth Noordegraaf over het langzame herstel van de Duitse

In het BNR economenpanel van 10 april jl. met o.a. Martin van Vliet, macro-econoom bij ING en alumnus van Erasmus School of Economics, en Liesbeth Noordegraaf, universitair docent aan Erasmus School of Economics, wordt ingegaan op het onverwacht langzame herstel van de Duitse economie.

‘Het kan best zijn dat wanneer we het over een paar maanden gaan herberekenen het ineens weer een stuk beter lijkt te gaan dan nu. Daarom moeten we ook voorzichtig zijn met het gelijk trekken van de conclusie dat het slecht gaat met de economie van Duitsland’, aldus Noordegraaf. ‘Duitsland is nog steeds een van de landen die een hele stabiele economie laat zien.’

• Klik hier voor het fragment in de uitzending van BNR Nieuwsradio op woensdag 10 april 2013.