Madesta Lede: ‘Dertig tot veertig procent van het totaal aantal medicijnen dat in Suriname wordt gebruikt is namaak.’

Madesta Lede: ‘Dertig tot veertig procent van het totaal

Op 19 december 2013 vond de promotie van dr. Madesta Lede plaats. Met de verdediging van haar proefschrift  ‘Het gebruik van namaakproducten door consumenten in een zich ontwikkelend land’ verkreeg zij de titel van doctor in de economie aan de Erasmus School of Economics.

Dr. Madesta Lede is Surinaamse en in haar thuisland werd zij op woensdag 29 januari 2014 geïnterviewd door Apintie Radio en Televisie. "Ookal zijn er namaakproducten op de markt, er zal altijd vraag blijven naar de originele producten," aldus dr. Madesta Lede.

Klik hier voor het volledige interview met dr. Madesta Lede van 19 december 2014 bij Apintie Radio en Televisie.