Nieuwe positie voor Bastian Ravesteijn aan Harvard University

Nieuwe positie voor Bastian Ravesteijn aan Harvard

Per 1 september 2015 start promovendus Bastian Ravesteijn als Commonwealth Fund Harkness fellow in Health Care Policy and Practice bij de afdeling Health Care Policy aan de Harvard Medical School.

Ravesteijn werd onlangs door het Commonwealth Fonds bekroond met een Harkness Fellowship. Een Harkness Fellowship in Health Care Policy and Practice biedt onderzoekers en praktijkmensen in de gezondheidszorg de mogelijkheid om gedurende 12 maanden onderzoek uit te voeren in de Verenigde Staten en nauw samen te werken met toonaangevende Amerikaanse deskundigen op het gebied van gezondheidsbeleid.

Bastian Ravesteijn is een alumnus van het MPhil-programma van het Tinbergen Instituut (2011) en een promovendus van Erasmus School of Economics onder supervisie van prof.dr. Eddy van Doorslaer. Zijn onderzoeksinteresses omvatten gezondheidseconomie, arbeidseconomie, en micro-econometrie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, communication officer aan Erasmus School of Economics, rdegroot@ese.eur.nl, mobiel: 06 53 641 846.