Nieuwjaarswens 2014

Beste collega’s,

Graag wens ik u mede namens mijn collega Ivo Arnold een mooi, gezond en zinvol 2014!

Nadat we afgelope november op grootse wijze ons 100e Diës hebben gevierd, blijven we de komende maanden aandacht geven aan ons Centennial met o.a. een masterclass, lunch, Art Expo, Charity Run, symposium, conferentie, open dag voor medewerkers en hun families etc. etc. Via http://www.eur.nl/ese/100 kunt u over alle activiteiten informatie vinden.

Afgelopen jaar zijn er weer mooie wetenschappelijke onderzoeken en publicaties gepresenteerd en blijft ook ons onderwijs zich ontwikkelen. Net als in de voorafgaande jaren beheerste in 2013 de economische crisis, dan wel een voorzichtig herstel daarvan, het nieuws. In de diverse media werden onze collega’s veelvuldig gevraagd om hun deskundige inzichten daarover met het publiek te delen. En dat laat zien dat een eeuw-oud instituut springlevend is!

Collega’s, veel dank voor uw enthousiasme en inspanningen in het afgelopen jaar. Ik kijk uit naar een inspirerend 2014 waarin wij met elkaar laten zien dat de impact van de afgelopen 100 jaar, het fundament is van een stralende toekomst van de Erasmus School of Economics!

Philip Hans Franses
Decaan Erasmus School of Economics