'Oude Acht' klaar voor Boston

De internationale roeiwereld komt dit weekeinde samen in Boston, waar de prestigieuze Head of the Charles Regatta gehouden wordt. Om een indruk te geven: 300.000 toeschouwers, 9000 roeiers en 2000 teams. Het deelnemende team van Erasmus School of Economics, de ‘Oude Acht’ van het Rotterdamse A.R.S.R. Skadi, gaat tijdens deze race voor de top. In een artikel van het AD wordt hier aandacht aan besteed, d.d. zaterdag 19 oktober 2013.

Speciaal voor de Head of the Charles Regatta verzamelde Skadi de beste roeiers die de Rotterdamse vereniging rijk is. Peter Wiersum, Meindert Klem, Thijs van Luijk, Mitchel Steenman, David Kuiper, Vincent van der Leer, Jasper Tissen, Reinier Spillenaar Bilgen en Hugo van Velzen vormen in Boston de ‘Oude Acht’. Dit team zal het in de categorie Men Championship Eights opnemen tegen boten van topuniversiteiten als Harvard, Berkeley en Yale.

• Klik hier voor het artikel in het AD, d.d. zaterdag 19 oktober 2013.
  • Klik hier voor meer informatie op de website van Erasmus Magazine, d.d. vrijdag 4 oktober 2013.

Update (21-10-2013):

• Klik hier voor het bericht over de uitslag van de prestaties van de ‘Oude Acht’ tijdens de Head of the Charles Regatta 2013.