Prof. Dr. Verbeke te gast bij StudioCentraal bij de Reformatorische Omroep

Prof Dr Verbeke te gast bij StudioCentraal bij de

Willem Verbeke, professor in sales en account management aan de vakgroep marketing, department business economics aan Erasmus School of Economics, praat in StudioCentraal, op de Reformatorische Omroep over extra beloningen voor werknemers binnen ondernemingen.

"Een werknemer wordt graag beloond voor wat hij doet en een werkgever beloont graag de betere mensen". In StudioCentraal wordt de Amerikaanse trend besproken waarbij werknemers extra aandacht geven na het behalen van de gewenste resultaten.

Deze extra beloningen kunnen bijvoorbeeld bestaan uit het mogen volgen van een cursus, een nieuw bureau, of een uitje met collega's. De onderliggende gedachte is hetzelfde, de onderneming doet iets extra's voor de werkgever. Uiteindelijk draagt het geven van beloningen bij aan de kwaliteit van het werk dat geleverd wordt.

Willem Verbeke bespreekt het principe van beloningen en de invloed daarvan op werknemer en werkgever in StudioCentraal.

Het fragment is hier terug te luisteren bij Reformatorische Omroep, d.d. 29 september 2016.