Professor Joel Sobel benoemd tot Visiting Professor in 'Game Theory and Microeconomics'

Professor Joel Sobel benoemd tot Visiting Professor in 'Game

Prof.dr. Joel Sobel van de University of California in San Diego komt op uitnodiging van de capaciteitsgroep Algemene Economie (Erasmus School of Economics) in september 2013 voor een periode van negen maanden naar de EUR in Rotterdam. Prof. Sobel zal de leerstoel 'Game theory and Microeconomics'  bekleden.

Zijn onderzoek is gericht op 'game-theory en auditing'. Artikelen van prof. Sobel zijn gepubliceerd in toonaangevende wetenschappelijke tijdschriften zoals de "American Economic Review", "Econometrica" en de "Review of Economic Studies".  Momenteel is prof. Sobel ook co-redacteur van "Econometrica".

Prof. Joel Sobel is te bereiken via het secretariaat van de vakgroep Algemene Economie middels het e-mailadres ae-sec@ese.eur.nl of telefoonnummer +31 10 4081441.