Programma MyFuture van start

Erasmus School of Law

Vanochtend heeft decaan prof. mr. dr. Suzan Stoter tijdens de colleges Inleiding criminologie (dr. Robby Roks) en Inleiding privaatrecht (prof. mr. André Nuytinck) het officiële startschot van het programma MyFuture gegeven. Ruim 700 Bachelor 1 studenten ontvingen namens de decaan uit handen van het bestuur van de Juridische Faculteitsvereniging Rotterdam (JFR) en ambassadors een MyFuture dopper.

Goalsetting, Awareness, Skills en Giving Back zijn de vier pijlers van MyFuture. Binnen deze pijlers worden verschillende workshops en events georganiseerd die aansluiten bij de studiefase van de student. Via de nieuwe MyFuture app kunnen studenten zich inschrijven voor de workshops en events.

MyFuture helpt studenten bij het werken aan hun dromen. Het heeft als doel studiesucces van studenten te vergroten en hen beter voor te bereiden op hun toekomst en carrière. MyFuture geeft een vervolg aan het Pre Academic Programme, waardoor studenten gedurende de gehele studie de mogelijkheid hebben om te werken aan hun persoonlijke ontwikkeling.

Het programma MyFuture is ontwikkeld binnen Erasmus School of Law en maakt onderdeel uit van het programma Career Services van de Erasmus University Rotterdam. In de ontwikkelfase zijn leden van de academische staf, het bestuur van de JFR en studenten betrokken.