Promotie Chen Li op donderdag 26 maart 2015

Op donderdag 26 maart 2015 vindt de promotie plaats van Chen Li. De titel van het proefschrift is 'Een verkenningstocht op de web van beslissen bij onzekerheid'. Promotoren zijn professor Aurélien Baillon, professor Han Bleichrodt en professor Peter Wakker (allen Erasmus School of Economics). Daarnaast bestaat de beoordelingscommissie uit professor Kirsten Rohde (Erasmus School of Economics), professor Arthur van Soest (Tilburg School of Economics and Management) en professor Utz Weitzel (Radboud Universiteit).

Tijd en locatie

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 11.30 uur.

Nadere informatie

Chen Li deed haar PhD-onderzoek aan het Tinbergen Instituut. Het Tinbergen Instituut is het gemeenschappelijke onderzoeksinstituut van Erasmus School of Economics van Erasmus Universiteit Rotterdam, de faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Universiteit van Amsterdam, en de faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van de Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.