Promotie Denice Bodeutsch op vrijdag 25 september 2015

Op vrijdag 25 september 2015 vindt de promotie plaats van Denice Bodeutsch. De titel van het proefschrift is 'Essays over een opkomende financiële markt - Een case studie van Suriname'. Promotor is professor Philip Hans Franses (Erasmus School of Economics). Daarnaast bestaat de beoordelingscommissie uit professor Dick van Dijk (Erasmus School of Economics) en professor Abe de Jong (Rotterdam School of Management) en dr. Stefan Straetmans (Maastricht University).

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 13.30 uur.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van de Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.