Promotie Ghulame Rubbaniy op vrijdag 31 mei 2013

Op vrijdag 31 mei 2013 vindt de promotie plaats van Ghulame Rubbaniy. De titel van het proefschrift is 'Investeringsgedrag van institutionele beleggers '. Promotor is professor Willem Verschoor. Daarnaast bestaat de beoordelingscommissie uit professors Han Smit en Onno Steenbeek (Erasmus School of Economics) en Eelke de Jong (Radboud Universiteit Nijmegen). Co-promotor is Dr. I.P.P. van Lelyveld.

Tijd en locatie

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 09.30 uur.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.