Promotie Lanah Evers op donderdag 28 november 2013

Op donderdag 28 november 2013 vindt de promotie plaats van Lanah Evers. De titel van het proefschrift is 'Robuuste en flexibele UAV missieplanningsmethoden'. Haar promotor is professor Albert Wagelmans (Erasmus School of Economics) en haar co-promotores zijn dr. Ana Martins Botto de Barros (TNO) en dr. Herman Monsuur (NLDA). Daarnaast bestaat de beoordelingscommissie uit professor Rommert Dekker (Erasmus School of Economics), professor Maarten van der Vlerk (Rijksuniversiteit Groningen) en dr. Dennis Huisman (Erasmus School of Economics).

Tijd en locatie

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 11.30 uur.

Lanah Evers deed haar PhD onderzoek aan Erasmus School of Economics (ESE), Erasmus Universiteit Rotterdam.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van de Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.