Promotie Rui Jorge Almeida e Santos Nogueira op donderdag 26 juni 2014

Promotie Rui Jorge Almeida e Santos Nogueira op donderdag 26

Op donderdag 26 juni 2014 vindt de promotie plaats van Rui Jorge Almeida e Santos Nogueira. De titel van het proefschrift is 'Voorwaardelijke dichtheids modellen die vage en probabilistische voorstellingen van onzekerheid integreren'. Promotor is professor Uzay Kaymak (Technische Universiteit Eindhoven) en de co-promotor is professor João Miguel da Costa Sousa, (Instituto Superior Técnico , Universidade de Lisboa, Portugal).

Tijd en locatie

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 11.30 uur.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van de Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.