Promotie Sjoerd van den Hauwe op donderdag 24 september 2015

Op donderdag 24 september 2015 vindt de promotie plaats van Sjoerd van den Hauwe. De titel van het proefschrift is 'Een selectie macro-econometrische toepassingen'. Promotoren zijn professor Dick van Dijk en  professor Richard Paap (beiden Erasmus School of Economics). Daarnaast bestaat de beoordelingscommissie uit professor Philip Hans en professor Dennis Fok (beiden Erasmus School of Economics) en dr. Charles Bos (Faculteit der economische wetenschappen en bedrijfskunde - Vrije Universiteit Amsterdam).

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 13.30 uur.

Sjoerd van den Hauwe deed zijn PhD-onderzoek in aan het Tinbergen Instituut. Het Tinbergen Instituut is het gemeenschappelijke onderzoeksinstituut van Erasmus School of Economics van Erasmus Universiteit Rotterdam, de faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Universiteit van Amsterdam, en de faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van de Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.