Rotterdam in 2020 gaststad voor congres European Economic Association

In augustus 2020 is Rotterdam gaststad voor het congres van de European Economic Association. Deze internationale vereniging van economen accepteerde vrijdag 14 september jl. het bod van Erasmus School of Economics dat in nauwe samenwerking met conventiebureau Rotterdam Partners was opgesteld. Dit congres volgt op de ‘European Winter Meeting’ van de Econometric Society in 2019, dat ook zal plaatsvinden bij Erasmus School of Economics.

De European Economic Association stelt zichzelf onder andere ten doel om bij te dragen aan de ontwikkeling en toepassing van economie als wetenschap in Europa en om de communicatie en uitwisseling tussen docenten, onderzoekers en studenten in de economie in de verschillende Europese landen te verbeteren.

Zowel Philip Hans Franses, decaan van Erasmus School of Economics en congresvoorzitter, als Joyce Wittelaar, account manager bij Rotterdam Partners, zijn verheugd over de komst van dit congres. Lees verder.

Ronald de Groot van Erasmus School of Economics, E rdegroot@ese.eur.nl of M +31 6 53 641 846.

Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, T (010) 408 1216 E press@eur.nl

Meer nieuws ontvangen? Schrijf je in voor de Erasmus Nieuwsbrief.