Studenten in gesprek: Live 5 oktober 2020

Corona-proof groeten op de campus

Het studentenleven is totaal anders door Covid-19; beperkingen in horeca of sociëteit, online onderwijs vanachter je laptop en je sociale leven op een heel laag pitje. Tijdens deze avond krijgen studenten de kans om in gesprek te gaan met vertegenwoordigers van studentenverenigingen, de gemeente, de rector magnificus van de EUR en medestudenten.

Zo komen de ervaringen van (nieuwe) studenten aan bod en er wordt gesproken over slimme oplossingen voor een coronaproof studentenleven.

Ben jij als student benieuwd naar tips om toch alles uit je studententijd te halen, voor jezelf en voor je vereniging, jaarclub of sportvereniging? Waar ligt er misschien ruimte en waar zit de grootste nood? En wat heb jij allemaal nodig om jouw studententijd geslaagd te maken, ondanks alle coronamaatregelen?

Laat je horen, stel je vraag of deel jouw oplossingen live aan de rector, de veiligheidsregio of een van je collega-studenten.

Kijk maandagavond vanaf 20:00 uur live mee en meng je in het gesprek!