Studenten ontvangen bachelordiploma tijdens feestelijke ceremonie

Tijdens 7 live uitgezonden feestelijke ceremonies hebben op zaterdag 20 november jongstleden 292 afgestudeerde bachelorstudenten van Erasmus School of Economics hun diploma in ontvangst genomen in de aula op campus Woudestein.

De studenten hebben een bachelordiploma behaald in de opleidingen Economie en Bedrijfseconomie, Fiscale Economie, Econometrie en Operationele Research, International Bachelor Economics and Business Economics, Double Degree BSc2 in Econometrics and Economics of International Bachelor Econometrics and Operations Research.

Vanwege de recente Covid 19-beperkingen moest de uitreiking van de Bachelor Graduation Day op het laatste moment worden aangepast. Hierdoor kregen familieleden en vrienden geen toegang tot de aula en waren ze helaas genoodzaakt de ceremonie via een livestream te volgen.

3 summa cum laude en 21 cum laude studenten

Bijzondere aandacht ging uit naar 3 summa cum laude en 21 cum laude studenten. Het organisatieteam, onder leiding van Nicole van Holstein, bedankt haar teamleden en de medewerkers uit de wetenschappelijke staf die een actieve rol hebben vervuld in het programma.

Kijk de ceremonie nog eens terug

Zie deze link naar (een van) de 7 opeenvolgende ceremonies. In volgorde van verschijning:

• Economie & Bedrijfseconomie, A to L
  • Economie & Bedrijfseconomie, M to Z
  • Econometrie, A to L
  • Econometrie, M to Z
  • IBEB, A to K
  • IBEB, L to Z
  • Fiscale economie, BSC2 and IBEOR

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Media & Public Relations Officer bij Erasmus School of Economics, rdegroot@ese.eur.nl, of +31 6 53 641 846.