Toegang tot e-books van Cambridge University Press

Cambridge Core

De Erasmus Universiteit Rotterdam heeft tot 30 april 2024 toegang tot meer dan 45.000 e-books van Cambridge University Press (CUP). Deze collectie omvat meer dan 30 vakgebieden in de geesteswetenschappen, sociale wetenschappen en geneeskunde. Nieuwe titels worden maandelijks toegevoegd. De Cambridge Companions en Higher Eduction Textbooks maken geen deel uit van deze collectie.

De e-books zijn beschikbaar via Cambridge Core en via sEURch.

In mei 2024 zal een selectie van deze boeken worden aangekocht voor permanente toegang. De gebruiksstatistieken worden gebruikt om deze selectie te maken. Als je een boek van Cambridge University Press hebt gevonden dat echt onderdeel moet zijn van de permanente collectie, bijvoorbeeld omdat het verplichte literatuur is voor een vak, neem dan contact op met je faculty liaison om zeker te zijn dat er na april 2024 toegang is.