Tweede Leiden-Delft-Erasmus-Nieuws online

De Universiteit Leiden, de TU Delft en de Erasmus Universiteit Rotterdam werken samen in onderzoek, onderwijs en valorisatie. De tweede Leiden-Delft-Erasmus nieuwsbrief is nu verschenen. ​

In de tweede editie van de nieuwsbrief veel aandacht voor gemeenschappelijk onderwijs. Rector magnificus prof.dr. Huibert Pols van de Erasmus Universiteit Rotterdam hierover: “Ons gemeenschappelijk onderwijs wil een ontmoetingsplaats zijn voor studenten van de verschillende universiteiten, waar zij kunnen discussiëren over allerlei vraagstukken. In mijn ervaring resulteert dit in innovatieve ideeën, waar ook de maatschappij van profiteert.”

Daarnaast onder meer het verhaal van de frugal thermometer voor Afrika en ander nieuws uit de multidisciplinaire Leiden-Delft-Erasmus Centres.

Ga naar de nieuwsbrief: www.leiden-delft-erasmus-nieuws.nl

Team Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, T 010 4081216 of E press@eur.nl