Uitnodiging en aanmelding: International Children’s Peace Prize Debate

Uitnodiging en aanmelding: International Children’s Peace

Namens Erasmus School of Economics en de Economische Faculteitsvereniging Rotterdam (EFR) nodigen wij u uit om aanwezig te zijn bij een bijzonder debat ter viering van het 10-jarig bestaan van de Internationale Kindervredeprijs (IKVP), met als eregast Desmond Tutu, winnaar van de Nobelprijs voor de Vrede.

Het evenement vindt plaats op maandag 17 november 2014 in de Aula van de Erasmus Universiteit Rotterdam en bestaat uit een debat tussen oud-winnaars van de IKVP en de aanwezigen (veelal studenten) in de zaal.

De IKVP is een initiatief van Marc Dullaert, voorzitter en oprichter van de KidsRights Foundation. Sinds 2005 wordt de prijs jaarlijks uitgereikt aan een kind vanwege zijn of haar inzet voor de rechten van kinderen.

De inloop voor dit evenement is van 14:30 tot 15:00 uur waarna de openingsceremonie om 15:30 uur zal beginnen. Het is goed om te weten dat het debat tussen de oud-winnaars van de IKVP en de zaal in het Engels zal zijn. Wij vragen u op tijd aanwezig te zijn. Na afloop van het debat zal er een borrel plaatsvinden, waar ook de oud-winnaars van de IKVP voor zijn uitgenodigd.

Graag vernemen wij uiterlijk 10 november of u aanwezig bent bij de viering van het 10-jarig bestaan vande IKVP. Dit kunt u aangeven door u aan te melden op www.efr.nl/peaceprize.

U kunt 5 genodigden uit professionele of persoonlijke kring meenemen naar het evenement. Ook zij dienen zich aan te melden via de hierboven vermelde link. Voor meer informatie over de IKVP winnaars die aanwezig zullen zijn tijdens het debat klik hier.

Uw aanmelding zien wij met plezier tegemoet!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, communication officer Erasmus School of Economics, office Tinbergen building, H06-27 Tel: 06 53 641 846.