Vereniging Rente Gilde benoemt Mary Pieterse-Bloem tot nieuwe voorzitter

Vereniging Rente Gilde benoemt Mary Pieterse-Bloem tot

Mary Pieterse-Bloem is de nieuwe voorzitter van de Vereniging Rente Gilde. Pieterse-Bloem, hoofd-obligaties bij ABN Amro Private Banking International, is als universitair docent verbonden aan de sectie Finance van Erasmus School of Economics.

De in 1996 opgerichte Vereniging Rente Gilde is het Nederlandse ambachtsgilde voor de rentemarkten en heeft als doel het bevorderen van de kennis over vastrentende markten, producten en beleggingen en de samenwerking van de leden op dat gebied. De circa 50 leden vervullen verschillende, veelal verantwoordelijke, functies in vastrentende markten bij vermogensbeheerders, verzekeringsmaatschappijen, pensioenfondsen, banken, overheidsinstellingen en handelshuizen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communications Officer van Erasmus School of Economics via +31 6 53 641 846 of rdegroot@ese.eur.nl