Willem Verbeke over zijn nieuwe boek 'Doeltreffend beïnvloeden'

Willem Verbeke over zijn nieuwe boek 'Doeltreffend

Willem Verbeke, hoogleraar sales- en accountmanagement aan Erasmus School of Economics, is te gast in het RTL7-programma Businessclass van Harry Mens op 29 januari 2017. Hij vertelt in het programma over zijn nieuwe boek ‘Doeltreffend beïnvloeden’ dat hij samen met student Lamar Qayoumi schreef.

‘Mijn boek is een aanval op het bestaande denken in de sales- en marketingpraktijk, namelijk dat mensen, potentiële klanten, voor slechts 20 % bewust te beïnvloeden zijn. En voor 80 % onbewust. Met andere woorden: laat dus maar zitten, de klant is ongrijpbaar.’ Aldus Verbeke. Hij reikt in zijn boek 6 beïnvloedingstechnieken aan, waarmee potentiële klanten wel degelijk zijn te overtuigen.

Klik hier om het volledige fragment in het RTL7-programma Businessclass te bekijken, d.d. 29 januari 2017.

Klik hier voor de eerdere berichtgeving over het nieuwe boek van Willem Verbeke, ‘Doeltreffend beïnvloeden’.