Waarom deze studie

Master City Developer

Master City Developer - neem uw rol in het vormgeven van onze steden

De Master City Developer (MCD) biedt verdieping en versnelt de ontwikkeling van professionals die werkzaam zijn in stedelijke ontwikkelingsprojecten. De opleiding is een gezamenlijk initiatief van de Erasmus Universiteit Rotterdam, Technische Universiteit Delft en Gemeente Rotterdam. MCD reikt de kennis, kunde en vaardigheden aan om op strategisch niveau te sturen in complexe stedelijke ontwikkelprojecten.

Doelgroep

Professionals in stedelijke gebiedsontwikkeling, bijvoorbeeld werkzaam bij projectontwikkelaars, gemeenten, provincies, corporaties, waterschappen en ministeries, of als zelfstandig adviseur.

Een studie kiezen is knap lastig! Twijfel je nog over deze studie en wil je overzicht hebben? Ontvang een overzichtelijke digitale brochure van deze opleiding.

Brochure aanvragen
Nog niet helemaal zeker over je keuze? Vraag een brochure aan!

Is dit jouw studie?