Hoe ziet komend academisch jaar 2021-2022 eruit bij ESSB

Polak Building and autumn trees

Beste ESSB studenten,

Zoals eerder gecommuniceerd, hopen we bij ESSB in september voornamelijk on-campus onderwijs te kunnen bieden. Daarom willen we nogmaals benadrukken dat we alle (internationale) studenten met klem uitnodigen en verplichten om naar Nederland af te reizen voor de start van het academisch jaar. Alleen als het fysiek onmogelijk is om naar Nederland te komen vanwege reisbeperkingen (covid-gerelateerde visumproblemen of sluiting van grenzen) kunnen we online onderwijs aanbieden.

Wij begrijpen dat de situatie in diverse landen de komende weken onzeker is of kan worden door reisbeperkingen. Om het academisch jaar zo goed mogelijk voor te bereiden en iedereen het onderwijs te bieden dat hij of zij nodig heeft, zullen we in de week van 16 augustus een enquête uitsturen naar alle internationale studenten. In deze enquête zullen we diegenen die verwachten niet naar Rotterdam te kunnen afreizen voor de start van het academisch jaar, vragen ons dit te laten weten. Nogmaals, we verwachten dat iedereen die kan naar Rotterdam komt, maar als je niet in staat bent om te reizen, willen we dat graag van je horen.

Dus, houd alsjeblieft je studenten email in de gaten in de week van 16 augustus. Mocht een student de enquête niet invullen, dan gaan we ervan uit dat je bij de start van het academisch jaar in Nederland bent om on-campus onderwijs te volgen. Het niet tijdig laten weten kan negatieve gevolgen hebben bij aanvang van je studie.

Met vriendelijke groet,

Onderwijsbureau ESSB