Bericht van decanen Erasmus Universiteit

Overzichtsfoto van het ziekenhuis Erasmus MC.
Rob van Esch

De vreselijke gebeurtenissen die gisteren hebben plaatsgevonden in een onderwijsgebouw van Erasmus MC hebben ons allemaal diep geschokt. Onze gedachten zijn in eerste instantie bij onze overleden collega, de andere slachtoffers en hun nabestaanden.

We denken ook aan allen die getuige waren van deze gebeurtenissen (studenten, medewerkers, patiƫnten, bestuurders) en in hun dagelijks werk- of verblijfsomgeving geconfronteerd werden met dit afschuwelijke geweldsincident. Een gitzwarte dag voor de hele universiteit.

Als decanen van Erasmus Universiteit Rotterdam willen we onze steun betuigen en laten weten dat we met jullie meeleven. Juist nu willen we naar elkaar omkijken en er voor elkaar zijn.