Het nieuwe examenprogramma economie en het IS-MB-GA model

Lezing op donderdag 25 november door Bas Jacobs
Presentator
Bas Jacobs
donderdag 25 nov 2021, 15:30 - 16:30
Gebouw
Theil Building
Voeg toe aan agenda

Op 25 november organiseert Erasmus School of Economics in samenwerking met de Vecon (Vereniging van leraren in de economisch-maatschappelijke vakken) een lezing met Bas Jacobs.Een lezing waarbij Bas veel aandacht besteedt aan het model en ook ingaat op actuele discussies rondom inflatie, rentebeleid van centrale banken en de rol van het begrotingsbeleid.

In 2019 heeft een commissie onder Jacobs’ voorzitterschap de eindtermen over macro-economie voor het centraal examen economie vwo herzien . Vwo-leerlingen zullen in 2023 examen gaan doen op basis van de herziene eindtermen voor het centraal examen.

Over Bas Jacobs

Prof.dr. Bas Jacobs is de Sijbren Cnossen hoogleraar economie en overheidsfinanciën aan Erasmus School of Economics.

Aanmelden

Meld u aan voor deze scholingsbijeenkomst. Aan deelname zijn geen kosten verbonden