Oratie Dr. A.C. (Anne) Gielen

Mind the gap. Economisch beleid en ongelijkheid
Spreker
vrijdag 3 jun 2022, 16:00 - 17:00
Inaugurele rede
Gesproken taal
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Anne Gielen, Associate Professor at Erasmus School of Economics
Erasmus School of Economics

Dr. A.C. (Anne) Gielen;

benoemd tot hoogleraar bij Erasmus School of Economics, met de leeropdracht Arbeidseconomie en beleid, op vrijdag 3 juni 2022 haar ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt: 'Mind the gap. Economisch beleid en ongelijkheid'.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream bijwonen; LINK LIVESTREAM

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in het Erasmus Paviljoen.