Oratie Dr. F. (Franziska) Weber

Oratie

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Dr. F. (Franziska) Weber

benoemd tot hoogleraar bij Erasmus School of Law, met de leeropdracht Law and Economics, op vrijdag 9 juni 2023 haar ambt in het openbaar zal aanvaarden met het uitspreken van een rede, die de titel draagt:

To share or not to share – that is the question

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula van de universiteit (Erasmus building), Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de oratie ook via livestream bijwonen: https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=92aec038-0e93-4031-97a3-af9a00edabcb

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daaropvolgende receptie bij te wonen.