Filosofie-alumna Sadaf Soloukey Tbalvandany wint Prof. H.W. Lambersprijs

Voormalig masterstudente Filosofie Sadaf Soloukey Tbalvandany mag tijdens de opening van het academisch jaar 2018-2019 de prestigieuze Prof. H.W. Lambersprijs in ontvangst nemen. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een alumnus of alumna van de Erasmus Universiteit Rotterdam die twee masters in verschillende disciplines, waarvan minimaal een cum laude, heeft afgerond.

Sadaf Soloukey Tbalvandany ontvangt deze prijs voor haar prestaties in het academisch jaar 2017-2018, waarin zij zowel de master Health Economics, Policy and Law als de master Philosophy (cum laude) met succes afrondde. Naast het behalen van deze twee mastertitels volgde Sadaf Soloukey Tbalvandany ook vakken binnen de pre-master Biomedical Engineering aan de TU Delft en verwacht ze deze zomer haar scriptie te verdedigen voor de research master Neuroscience. Eerder combineerde zij al de bachelor Geneeskunde met het Double Degree with Philosophy programma.

Eerder ontving Sadaf Soloukey Tbalvandany de Jan Brouwer Scriptieprijs voor haar masterscriptie “Embodied Neuro-engineering: Phenomenology and Neuroscience on the same team’’. Meer weten over deze scriptie? Zie het nieuwsbericht.