Resultaten Library Survey 2023!

Library survey 2023

De resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek zijn bekend! We weten waar jullie tevreden over zijn en we weten onze verbeterpunten. Bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Hieronder een top 5 van jullie feedback met de faciliteiten en diensten van de UB, waarover jullie tevreden en ontevreden zijn. Daarnaast een toelichting wat jullie van ons kunnen verwachten.

Top 5 Library survey 2023

Uiteraard erg leuk te lezen waar jullie tevreden over zijn en goed te weten wat volgens jullie niet goed gaat. Graag informeren wij jullie dat er een werkgroep bestaat om verbeterpunten opvolging te geven. Geregeld zijn er gesprekken met EUR Facilitaire Zaken over de schoonmaak van de toiletten en ook de vervanging van de stoelen heeft onze aandacht.

Wij begrijpen jullie wens met betrekking tot ruimere openingstijden in het weekend. Hierover zijn wij in gesprek, maar dit is wel een item voor de lange adem. Hier zijn namelijk meerdere partijen bij betrokken.

Action points Library survey 2023

Het aanpakken van verbeterpunten voor de UB willen we niet alleen doen. Er is al de ‘Digital Solution Box’, waarbij jullie ons oplossingen kunnen insturen voor vraagstukken van de UB. Uiteraard kunnen dit oplossingen zijn met betrekking tot onderwerpen uit de Library Survey. Op diverse plekken in de UB hangen posters met een QR-code die verwijst naar deze Solution Box. Laat het ons weten!

Bovendien gaan we werken met focusgroepen. Hiervoor hebben we 108 aanmeldingen ontvangen, een aantal waar we zeer blij mee zijn! Deze studenten hebben inmiddels allemaal een bedankmail ontvangen met de uitleg dat we zo snel mogelijk bij hen terugkomen met nadere informatie.

Meer informatie

Vragen? Neem contact met ons op via het online formulier of bel 010-4081198.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen