100 YEARS OF IMPACT

Op maandag 2 september is het Academisch Jaar 2013-2014 officieel van start gegaan met een Openingsprogramma in de Laurenskerk. Keynote speaker was Jet Bussemaker, de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Naast alle reguliere onderzoek- en onderwijsactiviteiten staat dit academisch jaar in het teken van het 100-jarig bestaan van Erasmus School of Economics en Erasmus Universiteit Rotterdam!

Gedurende het gehele academische jaar 2013-2014 organiseert de faculteit diverse activiteiten, om het honderdjarig bestaansrecht te vieren. Het daaraan gekoppelde thema 100 YEARS OF IMPACT staat stil bij de impactvolle momenten op de economie en maatschappij van de afgelopen honderd jaar. Het lustrumprogramma is veelzijdig en heeft voor ieder wat wils. Niet alleen de wetenschap, maar ook sport en cultuur vormen een belangrijk onderdeel van het programma.

Blijf maandelijks op de hoogte van onze centennial activiteiten en schrijf je in voor onze speciale CENTENNIAL NIEUWSBRIEF of volg ons op facebook.