Congres ter ere van 60 jaar Econometrisch Instituut (EI) en 50 jaar FAECTOR

Congres ter ere van 60 jaar Econometrisch Instituut (EI) en

Ter ere van het 60-jarig bestaan van het Econometrisch Instituut (EI) en het 10e lustrum van FAECTOR (voormalig het Econometrisch Dispuut), nodigen het EI en FAECTOR u graag uit om deel te nemen aan een congres om de ontwikkeling van econometrie & operationele research aan de Erasmus Universiteit Rotterdam te vieren.

Het congres zal plaatsvinden op 27 mei 2016 en zal worden geopend door prof. dr. Rinnooy Kan. Zowel academische als carrière-aspecten zullen gedurende de dag besproken worden. Sprekers als Jan Groen (FED New York), prof. Peter Schotman (Maastricht University), prof. Hans Frenk (Sabanci) zullen hun huidige onderzoek toelichten. Verder zullen er ondernemers uit het zakenleven aanwezig zijn om het belang van econometrie in hedendaagse analyse binnen bedrijfsprojecten toe te lichten.

Als afsluiter zal er een uitgebreid diner gehouden worden in het Erasmus Paviljoen!

Voor meer informatie kunt u een mail sturen aan conference@faector.nl of een bezoek brengen aan de website.