‘De trefwoorden van nu zijn apps en gaming’

De trefwoorden van nu zijn apps en gaming’

De conservatieve havensector mag wel wat meer openstaan voor sociale innovatie. Dat vindt Bart Kuipers, senior researcher Port Economics bij Regionale Economie, Haven- en Vervoerseconomie BV, gelieerd aan Erasmus School of Economics d.d. 14 mei 2014 in Nieuwsblad Transport.

‘Als Smart Port besteden wij veel aandacht om de boodschap van innovatiedeskundigen van de Erasmus Universiteit Rotterdam te laten landen in de haven. Veel werk, zoals marktverkenningen, plannen, calculeren, kun je prima vanuit huis doen, maar dat is nog echt taboe in de haven. Daarom vind ik ook dat je verder moet kijken dan alleen technologische innovatie.’ Aldus Kuipers.

Klik hieronder om het hele interview te lezen in Nieuwsblad Transport, 14 mei 2014.