ERIM: al 20 jaar baanbrekend managementonderzoek

20-year anniversary of ERIM

Toponderzoek naar management is een van de fundamenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam, stelde prof.dr. Rutger Engels onlangs tijdens de jaarlijkse ERIM Awards, in zijn felicitatie aan het 20-jarige onderzoeksinstituut. ERIM is een bundeling van krachten van de Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM) en de Erasmus School of Economics (ESE). Prof.dr. Engels complimenteerde ERIM voor de wijze waarop het instituut het managementonderzoek van de Erasmus Universiteit Rotterdam naar een hoger niveau heeft getild.

Voor meer informatie over RSM of dit artikel, kunt u contact opnemen met Schouten, communicatiemanager van RSM, op 010 408 2877 of door te mailen naar mschouten@rsm.nl.