Promotie Ivan Lyubimov op 7 maart 2014

Op vrijdag 7 maart 2014 vindt de promotie plaats van Ivan Lyubimov. De titel van het proefschrift is 'Essays over Politieke Economie en Economische Ontwikkeling'. Promotor is professor Giovanni Facchini en de copromotor is dr. Benoit Crutzen (beiden van Erasmus School of Economics). Daarnaast bestaat de beoordelingscommissie uit professor Otto Swank, professor Jean-Marie Viaene (beiden van Erasmus School of Economics) en professor Benjamin Zissimos (University of Exeter Business School).

Tijd en locatie

De promotie vindt plaats in de Senaatszaal van de Erasmus Universiteit Rotterdam (complex Woudestein) om 11.30 uur.

Ivan Lyubimov deed zijn PhD-onderzoek aan het Tinbergen Instituut. Het Tinbergen Instituut is het gemeenschappelijke onderzoeksinstituut van Erasmus School of Economics van de Erasmus Universiteit Rotterdam, de faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Universiteit van Amsterdam, en de faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit.

Voor meer informatie over de plechtigheid kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communicatie Adviseur van de Erasmus School of Economics, tel. (010) 408 1762 of 06 5364 1846 , e-mail: rdegroot@ese.eur.nl of Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam: press@eur.nl of (010) 408 1216.