Netherlands-Asia Honours Summer School

"Dé manier om China te ontdekken: een life changing experience met een fantastische, open-minded groep!"

De NAHSS is een unieke samenwerking tussen alle Nederlandse universiteiten, vier ministeries en meer dan twaalf Nederlandse en Chinese multinationals. Het doel: Nederlandse studenten meer bewust maken van de groeiende rol van China op het wereldtoneel. Jaarlijks krijgen 100 studenten de kans zich te verdiepen in China en haar cultuur. Dit doen ze door onder andere een summer school te volgen, te werken aan een consultancy project voor één van de partners en allerlei toonaangevende bedrijven te bezoeken.

Het thema van de NAHSS 2021 is 'The Power of Connectivity'.

De NAHSS wordt gekenmerkt door zijn unieke combinatie van academische, business en culturele activiteiten, waarbij het programma wordt ondersteund door alle dertien Nederlandse onderzoeksuniversiteiten, het bedrijfsleven en de Nederlandse overheid.
NAHSS 2017
The real part of the story is that the NAHSS gives you a true peek in today’s Chinese society.