Data Science and Business Analytics

man voor schoolbord met formules

Is deze studie iets voor jou?

De eenjarige parttime opleiding Data Science & Business Analytics is het toonaangevende programma voor Data Scientists die tot de top in hun veld willen behoren.

Belangrijkste Feiten & Cijfers

Post-master
Diploma
Certificaat
Vorm
Parttime
Voertaal
Tijdsduur
1 jaar
Aanmelddeadline (EEA)
1 september
Bekijk alle

Het studieprogramma in het kort

De postacademische opleiding Data Science & Business Analytics leert u diverse geavanceerde analysetechnieken om meerwaarde te halen uit data; niet alleen door het distilleren van informatie en het herkennen van kansen, maar ook door het nemen van gerichte data-gedreven beslissingen. De eenjarige opleiding wordt gekenmerkt door een hands-on benadering zodat u echt grip krijgt op grote gegevensstromen en de analysetechnieken daadwerkelijk kunt inzetten voor uw dagelijkse praktijk.

Waarom deze studie

This vibrant city offers a variety in art, nightlife, culture and sports. Everything you wish for to enjoy your student life to the fullest.

Experience the city here
Your student life starts in the vibrant city of Rotterdam

Een studie kiezen is knap lastig! Twijfel je nog over deze studie en wil je overzicht hebben? Ontvang een overzichtelijke digitale brochure van deze opleiding.

Brochure aanvragen
Nog niet helemaal zeker over je keuze? Vraag een brochure aan!

Heb je vragen over deze studie? We helpen je graag

Kristiaan Glorie

Program Director

E-mailadres
opleidig-eqi@ese.eur.nl

Heb je vragen over deze opleiding? Of ben je benieuwd of de opleiding goed aansluit bij jouw achtergrond? Neem contact op met de Program Director.

Is dit jouw studie?