Piano oefenruimte

Momenteel is het niet mogelijk om je aan te melden voor een pianokaart

Wil je graag oefenen, maar heb je (zoals de meeste studenten) niet de beschikking over een piano of een geschikte ruimte om je instrument te beoefenen? Dan is dit een goede manier om toch te kunnen blijven spelen zonder meteen les te moeten nemen.

Bij Studium Generale kun je je aanmelden om gebruik te maken van de piano oefenruimte op Campus Woudestein (ma t/m vr, 8.00-20.30). De oefenruimte is ook te gebruiken voor andere kleine muziekinstrumenten zoals een viool of dwarsfluit, maar niet te gebruiken als band repetitieruimte.

Let op:

• Het is mogelijk om de pianoruimte 2x per week  voor 1,5 uur te reserveren.
  • Je ontvangt na aankoop instructies per email.
  • Alleen te gebruiken door studenten en medewerkers van de Erasmus Universiteit

Openbare vleugel (toegankelijk zonder reservering)
Wil je wel af en toe kunnen spelen, maar heb je geen behoefte aan een aparte ruimte, dan kun je ook terecht op de openbare vleugel in de luchtbrug tussen het Erasmus- en Tinbergen Building (ma t/m vr 8.00-19.00, ingang via Erasmus Building).