Bijeenkomst 9 februari: “De Feel-good factor: over purpose, waarden en geluk”

Op donderdag 9 februari 2017 organiseert het Executive Program 'Corporate Social Responsibility' een voorlichtingsbijeenkomst & terugkomavond.

Op deze avond verwelkomen wij graag zowel nieuwe deelnemers, huidige deelnemers en onze Alumni.

Voor- en na het plenaire programma is er ruim de gelegenheid om te netwerken en met deelnemers en alumni van gedachten te wisselen over hun ervaringen met de opleiding.

Het programma:

17.00 uur Ontvangst met koffie/thee
17.30 uur Inleidend college en uitleg over het programma CSR (Dr. Karen Maas, Program Director)
18.30 uur Ontvangst met broodjes
19.30 uur Aanvang plenaire sessie "De Feel-good factor: over purpose, waarden en geluk” met Esther Sluijs en Guy van Liemt
21.00 uur Afsluitende borrel

Drs. Esther Sluijs
Esther Sluijs is de schrijfster van het recent uitgekomen boek De Feel-Good factor https://www.managementboek.nl/boek/9789089653420/de-feel-good-factor-es….

Zij is expert op het gebied van marketing, gedragspsychologie en verandermanagement. Na een internationale carrière in strategische market is ze werkzaam als zelfstandig adviseur en coach.

Drs. Guy van Liemt RM
Drs. Guy van Liemt Is bedrijfseconoom en executive director EHERO (Erasmus Happiness Economics Research Organisation). Hij heeft zitting in verschillende adviesraden, adviseert diverse grote ondernemingen en verzorgt lezingen onder meer over de rol van purpose binnen organisaties.

De Nieuwe Poort, Weena 711, 3013 AM Rotterdam.

Aan deze bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.
Inschrijven graag via een mailtje naar: vandenbergh@ese.eur.nl met daarin uw naam, e-mailadres en telefoonnummer.