NBA Fraudetraining op dinsdag 29 oktober 2019

dinsdag 29 oktober 2019

Fraude staat in het brandpunt van de belangstelling en kan snel leiden tot grote boetes of schikkingen. Dit is de reden dat de training Frauderisicofactoren door het bestuur van de NBA voor 2019 verplicht is gesteld. Wij zijn blij deze training in samenwerking met de NBA te kunnen verzorgen. De training kwalificeert voor de verplichte PE-eisen voor accountants-in-business.

De doelen van de training zijn vergroting van de bewustwording, verbetering van begrip, verbeteren van de analytische vaardigheden t.a.v. frauderisicofactoren en het leren omgaan met fraudedilemmaā€™s.

De training is praktijkgericht opgezet, met voor de deelnemers herkenbare casuĆÆstiek. De vaktechnische theorie wordt inzichtelijk gemaakt aan de hand van voorbeelden en praktijksituaties.

De training vindt plaats op dinsdag 29 oktober, van 14.00 uur tot 21.00 uurĀ aan de EUR. Docenten zijn prof.dr. Peter Diekman RA en drs. Jos Huijser.

Peter is registeraccountant en werkzaam als consultant in de accountantspraktijk. Hij is al vele jaren verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam waar hij in 1997 promoveerde op het proefschrift ā€˜Auditor and Fraudā€™. Hij was van 2007-2013 hoogleraar binnen de Erasmus School of Law en is nu hoogleraar aan de University of CuraƧao en de Anton de Kom Universiteit van Suriname. Peter is programma-directeur voor de opleiding Financieel Forensisch Deskundige binnen de Erasmus School of Accounting & Assurance.

Jos is onderwijskundige. Vanaf 1995 werkte hij als docent aan de vakgroep Onderwijskunde van de Universiteit Utrecht. Van 1999 tot 2005 was hij werkzaam bij Vergouwen Overduin. Hij heeft zich daar toegelegd op het ontwikkelen en uitvoeren van trainingen op het gebied van communicatie en (project)management. Jos is gecertificeerd Birkmanconsultant. In 2005 heeft hij zich gevestigd als zelfstandig trainer / adviseur. Kort daarop, in 2006, werd Jos vennoot bij CreAct. CreAct heet sinds oktober 2011 HRD Group.

Het aantal plaatsen is beperkt tot maximaal 20. Schrijft u zich daarom zo snel mogelijk in. DeĀ  kosten van de training bedragen ā‚¬450,-.

Meld u aan voor deze training

R. (Roxanne) Silva MScĀ
E silva@ese.eur.nl