Mogelijkheden en gevolgen van digitaal onderwijs

Onderzoekers
  • prof. dr. Marcus Specht

    Learning Analytics, Technology Enhanced Learning, Kunstmatige Intelligentie voor het Onderwijs, Augmented en Virtual Reality

    Hij heeft een achtergrond in cognitieve psychologie en technology enhanced learning. Prof dr. Marcus Specht doet al 25 jaar onderzoek naar Technology Enhanced Learning (TEL).

  • prof. dr. Fred Paas

    Leren, cognitie, cognitieve belasting, fysieke leeromgeving, mentale inspanning, fysieke activiteit, fitheid

    Prof.dr. Fred Paas onderzoekt de rol van de fysieke omgeving op cognitie en leren, hij onderzoekt de evolutionaire benadering van cognitieve belasting en leren en de effecten van fysieke activiteiten (b.v. gebaren en oefening) op cognitie en leren

  • dr. Martine Baars

    Zelfregulerend leren; motivatie; learning analytics; technology enhanced learning

    Achtergrond in onderwijspsychologie en onderwijswetenschappen. Onderzoekservaring met enquête- en experimentele studies in het lager, middelbaar en hoger onderwijs.

  • Gabrielle van Jaarsveld, MSc.

    Leeranalyses en doelen stellen

    Doctoraatsonderzoeker met een achtergrond in de cognitieve psychologie. Onderzoekservaring op het gebied van doelen stellen in het hoger onderwijs.

Vergelijk @count opleiding

  • @title

    • Tijdsduur: @duration
Vergelijk opleidingen