Boxreload geïntroduceerd in Benelux

Larissa van der Lugt, senior onderzoeker/projectleider in haveneconomie en -management en werkzaam bij de facultaire bv van Erasmus School of Economics, Regionale Economie, Haven- en Vervoerseconomie (RHV BV) is samen met prof.dr. Rob Zuidwijk (RSM) een van de ontwikkelaars van de website Boxreload. Op de website Transport Online wordt hier d.d. 10 juni 2015 aandacht aan geschonken.

Met deze nieuwe website kunnen wegvervoerders hun kosten verlagen en uitstoot verminderen. Boxreload helpt grote en kleine wegvervoerders door lading te combineren van twee rondritten van twee trucks - elk met een leeg heen- dan wel retourtraject – en deze te vervangen door één rondrit door één truck; een ‘boxreload’.

Klik hier om het volledige bericht te lezen op de website van Transport Online, 10 juni 2015.

Over Transportonline.nl:

Transport Online is een druk bezochte website die bestemd is voor de gehele transportwereld. De website trekt maandelijks rond de 175.000 unieke bezoekers en ruim 2 miljoen pageviews.