Debatavond: Is onze democratie nog houdbaar?

Hoe houdbaar is onze democratie? Nu eens geen politici, maar vertegenwoordigers van politieke wetenschappelijke instituten, die zich woensdag 15 februari op de Erasmus Universiteit buigen over deze vraag. Het debat wordt georganiseerd door studenten van het Rotterdamse dispuut Ichthus der C.S.F.R..

De Rotterdamse studenten verwachten zes vertegenwoordigers van de denktanks van VVD, CDA, PvdA, SGP, Groen Links en Christen Unie. Populisme, vrijheid van meningsuiting en geloof passeren de revue tijdens het debat over de houdbaarheid van de democratie.

Patrick van Schie (Teldersstichting, VVD), Rien Fraanje (Wetenschappelijk Instituut voor het CDA, CDA), René Cuperus (Wiardi Beckman Stichting, PvdA), Rosalie Smit (Bureau de Helling, Groen Links), Jan Schippers (Guido de Brès-Stichting, SGP) en Wouter Beekers (Mr. G. Groen van Prinsterer Stichting, Christen Unie) hebben hun medewerking toegezegd.

Het debat vind plaats op woensdag 15 februari op de Erasmus Universiteit, Campus Woudestein in zaal CB-1 (Theil Building) en vangt aan om 19.30 uur. Vanaf 19.00 uur zijn de deuren geopend.

Aanmelden kan via het Facebook Evenement.

Publiciteitscommissie C.S.F.R, pubcie@csfrrotterdam.nl