Geveldoek van Sanders Building afgehaald

Het leek zo’n leuk idee: twee faculteiten die ter ere van het 20-jarig bestaan van de eerste Nederlandse dubbele bachelor als verrassing een geveldoek ophangen. Het College van Bestuur kon het echter niet waarderen en liet het geschenk weghalen.

Een onschuldig gebaar, zou je op het eerste gezicht denken. Maar daar dachten de leden van het College van Bestuur toch anders over. Hanz Zwart, manager development bij ESL, kreeg gisterenochtend een telefoontje van de beveiliging. “De mededeling was: jullie cadeau wordt niet gewaardeerd, het doek wordt vandaag (red: gisterenmiddag) weggehaald.” Geen loze belofte bleek een half uur later, toen het geveldoek werd verwijderd onder toeziend oog van beide decanen, het bestuur van InDuplo en verschillende medewerkers van beide faculteiten.

Lees het hele artikel op EM hier: https://www.erasmusmagazine.nl/…/soapruzie-tussen-facultei…/