Hans van Duijn herbenoemd in Raad van Toezicht

De minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen, Ingrid van Engelshoven, heeft Prof. dr. Ir. Hans van Duijn voor een tweede periode van vier jaar benoemd tot lid van de Raad van Toezicht Erasmus Universiteit Rotterdam. De herbenoeming gaat in op 1 augustus 2019.

Prof. Van Duijn, oud rector magnificus van de Technische Universiteit Eindhoven, bekleedt binnen de Raad van Toezicht de functie van voorzitter Kwaliteitcommissie. Deze commissie ziet toe op de kwaliteitszorg onderwijs en onderzoek binnen onze instelling. Zij speelt een belangrijke rol bij de Instellingsaccreditatie en monitort onder andere de wetenschappelijke integriteit.

Voor meer informatie: Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, 010-4081216 of press@eur.nl